» Payot – A szépség mozgásban

Dr. Nadia Payot

Nadia Gregoria Rachat azon első nők egyike, akik 1913-ban orvosi diplomát szereztek a Lausanne egyetemen. Mérnöki végzettségű férjével, Edmond Payot-val kötött házassága után több ízben is külföldre utazott. 1917-ben egyik New York–i útja során megismerkedett a híres orosz balerinával, Anna Pavlova-val és megváltozott az élete. Ekkor fedezte fel a különbséget a táncos testének fiatalsága és az arcán megjelenő öregedés első jelei között. Dr. Nadia Payot egy teljesen új szépség filozófiát dolgozott ki, amelyet az arc mozgatásának gyakorlataira alapozott. A házaspár külföldi útjai után 1920-ban Párizsban telepedett le. Nadia ekkor alkotta meg első saját termékeit (Golden Rays, Cremes N 1, N 2), amelyek közül néhány a mai napig is megtalálható a Payot termékei között. 1925-ben nyitotta meg élete első szépségintézetét Párizsban. 1937-ben az egyre növekvő siker további üzletek megnyitására ösztönözte. 1947-ben úgy döntött, hogy eddigi tapasztalatait, technikáját és módszereit másokkal is megosztja, ezért megnyitotta első szépészeti iskoláját. Így vált kiemelkedő alakjává a kozmetika világának a diagnosztikai és kezelési módszerével, valamint 42 lépéses masszázstechnikájával, amelyet a Payot szalonokban a mai napig alkalmaznak. Egész életében szenvedélyesen törekedett az egyensúly megtartására test és lélek között. Dr. Nadia Payot 1966 karácsony estéjén halt meg, szellemisége azonban a mai napig tovább él a Payot kozmetikumokban.

» Avantgarde filozófia a bőrápolásban

Dr. Nadia Payot különböző terméksorokat hozott létre, hogy ezzel megoldást nyújtson a speciális és az egyéni bőrápolás problémáira. Orvosi ismeretei lehetővé tették, hogy lépést tartson a tudomány fejlődésével, különös tekintettel a sejtek regenerálódására és a fiatalság megőrzésére. Kutatásait soha nem egyfajta növényre vagy algára alapozta. Első krémjeihez szükséges hozzávalókat egy gyógynövény szaküzletben találta meg.
Termékeit egy olyan rendszerben alkotta meg, amellyel megalapozta a mai formulákat, ezek pedig rövid időn belül a PAYOT márka ikonjaivá vált (Pate Grise, a Speciale 5 és a Creme N2)
A terméksorok a mai napig eleget tesznek a speciális bőrápolás igényeinek, amellyel célzottan a kialakult problémát kezelik. A párizsi Payot kutatásainak két fő pillére: a hatékonyság és az érzékszervi hatás. Különös figyelmet szentelnek a termékek előállításánál: a lágy színeknek, a bársonyos textúrának és a kellemes illatoknak, hogy a termékek minden nőt boldogsággal töltsenek el használatuk során.

www.payot.com